Ceny - Horská chata Anička (ceny jsou uvedeny v Kč)
Ceny stravování
podává se
snídaně
nepodává se
oběd
nepodává se
večeře
nepodává se
snídaně (dítě)
nepodává se
oběd (dítě)
nepodává se
večeře (dítě)
nepodává se
Služby na místě
cena
jednotka
Kauce plně vratná
2000
Kč
El.energie
4
kWh
Domácí zvíře
50
Kč/noc
Místní poplatky
cena
poplatník
Z ubyt. kapacity (dospělý)
4,- 
Dospělý
Z ubyt. kapacity (dítě/senior)
4,- 
Dítě / Senior
Rekreační / lázeňský
8,- 
Dospělý
Místní poplatky nejsou zahrnuty v ceně ubytování.
Storno podmínky
dle počtu dní před termínem
počet dní
storno
41 a více
10.00 %
40 - 31
20.00 %
30 - 15
50.00 %
14 - 8
80.00 %
7 a méně
100.00 %
Speciální ceník ubytování
Počet lůžek
Počet přistýlek
Krátký pobyt
2-lůžkový pokoj
2
0
lůžko
190,-
dítě
190,-
neobsazené
190,-
3-lůžkový pokoj
3
0
lůžko
190,-
dítě
190,-
neobsazené
190,-
4-lůžkový pokoj
4
0
lůžko
190,-
dítě
190,-
neobsazené
190,-
poplatek za psa
50,-
Ceny dítě platí pro děti do
18 let
Speciální ceník stravy
podává se
snídaně
nepodává se
oběd
nepodává se
večeře
nepodává se
snídaně (dítě)
nepodává se
oběd (dítě)
nepodává se
večeře (dítě)
nepodává se
Poznámky: - U tarifů podle speciálních ceníků (kromě Last minute) je nutné dodatečné schválení hoteliérem. - Tarif Krátký pobyt platí pro délku pobytu do 6 dnů.
Objednací a platební podmínky
Pronajímáme celý objekt bez majitele od so-so.
Pes 50,- Kč/noc. Dřevo 700Kč/m. El.energie 4,50 Kč/kWh (záloha 2.000Kč). Kauce 2.000Kč
Rekr.popl. obci 12Kč/os/den/dospělý; 4Kč/os/den/dítě. Ložní povlečení neposkytujeme.
Všeobecné podmínky pro pobyty:
1. Smluvní vztah
Vzájemný smluvní vztah mezi účastníkem pobytu /dále jen zákazník/ a majitelem M. Svobodovou /dále jen ubytovatel/ se řídí ustanovením občanského a obchodního zákoníku a je upraven v těchto všeobecných podmínkách. Smluvní vztah vzniká na základě objednávky k pobytu - potvrzené ubytovatelem. Zákazník potvrzuje, že se seznámil s popisem objektu, se základními informacemi a souhlasí se všeobecnými podmínkami a stornovacími podmínkami. Za smluvní závazky dalších přihlášených osob odpovídá zákazník, který pobyt objednal.
2. Ceny služeb a jejich úhrada
Úhradu objednaného pobytu a služeb provádí zákazník formou 50% zálohy z celkové ceny za pobyt, splatné do 7dnů. Doplatek je nutno uhradit nejpozději do 40 dnů před nástupem na rekreační pobyt. Při objednání pobytu v době kratší než 40 dnů před nástupem se hradí celá částka za rekreační pobyt najednou. Pokud zákazník neuhradí částku za pobyt do termínu, pobyt je zrušen a v platnost vstupují stornovací podmínky. Platbu proveďte na účet č.: 173442165/0600 s variab. symbolem čísla rezervace.
3. Změny dohodnutých služeb
Zákazník má právo kdykoliv od smlouvy odstoupit výhradně písemnou formou. Zrušení smluvního vztahu nastává okamžikem doručení tohoto dokladu na adresu ubytovatele. V platnost vstupují níže uvedené stornovací podmínky. Zákazník má též právo doobjednat služby, osoby, domácí zvíře, změnu jména. Za tyto změny si ubytovatel účtuje manipulační poplatek ve výši 100,-Kč.
Ubytovatel má právo úpravy cen za rekreační pobyt v případě změny cen ubytování, nebo při zásadních cenových změnách. O této skutečnosti musí být zákazník předem informován. V tomto případě má zákazník právo písemně od smlouvy odstoupit bez stornopoplatků, nebo změny akceptovat.
4. Stornopoplatky
Zákazník má právo kdykoliv před plněním smlouvy od smlouvy odstoupit. Toto odstoupení musí být písemné. Smluvní vztah je zrušen a účast stornována ke dni, kdy je písemné storno doručeno na adresu ubytovatele.
Pokud zákazník odstoupí od smlouvy, je povinen uhradit stornopoplatky dle uvedených % ze souhrnné ceny ubytování. Při určení počtu dnů pro výpočet stornopoplatků se do stanoveného počtu dnů započítává i den, kdy bylo stornování služeb písemně doručeno. Do počtu dnů se nezapočítává den nástupu na ubytování. Pokud zákazník v termínu dle smlouvy nezačne odebírat služby nebo svoji vinou služby zamešká nebo mu okolnosti neumožňují je odebrat, má ubytovatel nárok na úhradu souhrnné ceny všech poskytovaných služeb. V případě, že zákazník v průběhu poskytování služeb svévolně službu neodebere nebo plně nevyčerpá, nemá nárok na finanční náhradu za nečerpané služby. Ubyvatel
nevyžaduje zaplacení stornopoplatků v případě závažných důvodů / živelné pohromy, úmrtí v rodině /. Nutno doložit písemnou formou. Stornovací podmínky se neúčtují pokud si za sebe zákazník zajistí náhradu.
5. Pojištění
Ubytovatel nezahrnuje do ceny pobytů pojištění, doporučujeme sjednat úrazové pojištění pro cesty a pobyt a pojištění storno poplatků.
6. Reklamace
Zákazník má právo na reklamaci, pokud nebyly objednané služby poskytnuty v plném rozsahu, nebo kvalitě. Zákazník je povinen ihned nedostatek nahlásit majiteli, aby mohla být náprava učiněna přímo na místě. Pokud se nepodaří sjednat nápravu, sepíše zákazník s ubytovatelem protokol o reklamaci, který musí být podepsán oběma stranami a v průběhu pobytu / nejpozději do 3 dnů od ukončení pobytu / zaslán na adresu majitele. Výsledek reklamačního řízení je povinen majitel oznámit zákazníkovi nejpozději do 60 dnů od obdržení reklamace. Bude-li reklamace po prošetření shledána oprávněnou, má zákazník právo na poskytnutí přiměřené slevy. Opomene-li zákazník z vlastní viny na nedostatek poukázat na místě, nemá nárok na slevu. Na opožděné a nedoložené reklamace nebude brán zřetel.
Ubytovatel neodpovídá za škodu, pokud byla způsobena:
- zákazníkem
- třetí osobou, která není spojena s poskytováním služeb
- neodvratitelnou událostí, které nemohlo být zabráněno ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze požadovat.
7. Závěrečná ustanovení
Zákazník rezervací pobytu potvrzuje, že se seznámil se všeobecnými podmínkami a souhlasí s nimi.